maanantai 7. huhtikuuta 2014

Sun stiflat

No niin, pitipä tämäkin päivä kokea. Tästä heppaheppaihquihqu-blogista tuli pieneksi hetkeksi "muotiblogi".

Mulla on tällä hetkellä kaikki hevoset kengättömiä, syystä että ne eivät kenkiä tarvitse. Käyttöhevosilla käyttö on sen verran vähäistä ja mennään aina hyvillä pohjilla, jolloin kaviot ei siitä kärsi, ja nuorilla hevosilla ei kenkiä ole koettu tarpeellisiksi. Pyrin vuolemaan hevosteni kaviot itse, mutta heti jos jollain on jotain erikoisempaa kavioissa, ammattilainen tulee hoitamaan homman kuntoon ja neuvoo mua miten pystyn taas siitä jatkamaan. Olen kokenut hevosteni kavioiden vuolun todella mielenkiintoiseksi uudeksi taidoksi, jonka tahtoisin oppia entistä paremmin. Ja kyllä, ne kaikki on ihan nelijalkaisia vielä, eli mitään suurta vahinkoa en ole saanut aikaiseksi.

Ja koska hevosillani ei ole kenkiä, sehän tarkoittaa sitä että mulla saa olla niitä kenkiä vähän enemmän! No ei kai se siitä ole kiinni, mä nyt vaan satun rakastamaan upeita kenkiä! En kestä jos olisin töissä jossain lomittajana, jossa ei saisi käyttää ihania korkokenkiä... Se että "pääsen" töihin ihan ihmisten ilmoille on mulle suuri henkireikä, koska sehän tarkoittaa sitä että saan pukeutua muuhunkin kuin pieruverkkareihin ja kumisaappaisiin! (eikä näissäkään kledjuissa ole mitään vikaa, päinvastoin, toimivat oikein hyvin kotioloissa)



Nyt niihin mun lempikenkiin.

New Rock, vähän enemmän munaa ku Vagabondeissa!

How can you not looooove them?
Iron Fist, nää on ihan aavistuksen epämiellyttävät jalassa... Siis liian kapea lesti, mutta kaiken sen kivun arvoiset!

Like You, siis sen merkkiset, aivan ihanat karkkikengät!

Iron Fist, übermukavat jalassa, näillä on tallottu maita ja mantuja!
Kalleimmat kenkäni, en halua puhua siitä nyt sen enempää...

Diesel, yksi syy hankintahinnan korkeuteen. Ei vaan voinut jättää ostamatta, täydellinen lesti, upea nahkakenkä!



Iron Fist, aavistuksen liian matala korko, siksi ei oikein toimi mulla. Pärjään parhaiten 14 cm koroilla!

Sugarfree Shoes, hyvä lesti, merkillä useita nättejä kenkiä!

Replay
Ne nyt vaan toimii!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti