sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Aurinkoista (ja tylsää) arkea

Täällä sitä vaan ollaan möllötelty auringossa. Ja välillä lumisateessa. Nyt taas auringossa.

Talon työtehtävistä ovat vastanneet Ransu ja Raaka-Arska, heistä kumpikin on hoitanut ratsun hommia. Ransu paremmin ja Arska omaan tapaansa haastavasti. Se ei vaan tunnu leppyvän, ottaa aina kauheet herneet nenään jos vähän alkaa jännittää, ni sit pitää jo hypätä pystyyn, ja usein. Sille jotenkin jää päälle se sekoiluvaihde, kai se on noiden suomenhevosten geeniperimässä toi vika.

Mä oon sopinut Sarin kanssa että jos mahdollista niin mä voin vältellä ratsun hommia, koska mä en oikeen niistä välitä. Säästän voimiani niihin oikeisiin töihin, metsätöihin ja niin edelleen. Tänään on kuulemma jotain tosimiesten hommaa tiedossa, täytyykin ottaa pikku nokoset ennen niitä!

Laitetaan teille nyt kuitenkin muutama kuva tosta jengistä, ettette unohda millaisia karvapalloja täällä mun valtakunnassa asustaa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti