perjantai 23. elokuuta 2013

Kenraaliharjoitukset

Tänään jouduin seuraamaan kun tota Niiloa ensin pestiin tossa ihan suoraan mun edessä, mua vitutti niin saatanasti kun se siinä keikisteli shampoot niskassa että yritin ihan tosissani pelotella sitä. No ei se pelännyt, tai ei vaan tajunnu mun kuolemanvakavia aikeita.
Sen jälkeen mua alko tosissaan vituttamaan, joten aloin sit isotella kuorma-autolle, jolla Arska ajoi pihaan. No ei se autokaan pelännyt.
Vielä kerran yritin isotella Sarille mutta ei, tyhjä arpa taas. Alkaako täällä siis herranpelko haihtua pois vai mitä tää tarkoittaa???

Anyways, Niilo siis pestiin kun se menee huomenna näyttelyyn. Mä en kyllä käsitä miten se voi seistä tossa pihalla ihan tyynen rauhallisena kun sitä pestiin ja huuhdeltiin. Hrr, itse en koe olevani kovinkaan suuri vesipeto, Niilo näytti taas jopa vähän nauttivan. Sairas jätkä.







Sen jälkeen Sari pääsi kerrankin seuraamaan Arskan ja Niilon harjoituksia tohon pellolle. Ihan kivastihan se meni, tuli muutamia kuvia käyntipätkistä, muutama poseerauskuva ja viimeisistä ravipätkistäkin. Kuvat kertokoon tarinan loppuun:











Ettei vaan kävis mitään.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti