perjantai 23. elokuuta 2013

Iskelmätaivaan kiintotähdet

Suomalainen iskelmä on kyllä mahtava asia.
Niin moni biisi on saanut inspiraationsa musta ja meidän ihanasta yhteiselosta Sarin kanssa.
Mä oon meinaan tässä pikkuhiljaa pakkaamassa kamoja kasaan ja karistan Laitilan tomut kavioistani ja suuntaan Pohjois-Karjalaan lähiviikkojen aikana.


Matkalla mä lauleskelen varmasti joitain matkalauluja, kuten esimerkiksi:




 Ja sit mä vedän tän biisin, jota tekin voitte laulaa mukana, tossa alla on lyriikat:

 

Matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, mulla menolippu on

Katson taaksepäin ja Laitila sinne jää
rekka jyskyttää enkä Sidbäckiä enää nää
mulla Hammaslahteen menolippu on

Minut jätti Eida, mun kuuli lähtevän
Itä-Suomesta etsin nyt uuden emännän
mulla Hammaslahteen menolippu on

Mun pakko matkustaa on Korholaan
Laitilasta pois rekka vie
on aivan sama minne asetunkaan
kunhan vain Sidbäcki ei oo siel

Matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, matkaan lähden, mulla menolippu on


 Sarilla on kuulemma välillä ollut mun kanssa vähän raskasta, väittää jopa että tää on ollut yks kärsimysten tie...




 Välillä se jopa väittää että jokainen päivä on liikaa




Ja kuulemma, sit kun mä oon poissa on fiiliksen tän mukaiset:


Mutta mä tiedän että oikeasti se on (ainakin vähän ajan päästä) tätä mieltä:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti