sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Tänään nousin väärällä jalalla sängystä...

Kuten otsikosta jo varmaan huomaatte, ei tämä aamu lähtenyt parhaalla mahdollisella tavalla liikkeelle. Tai kaikki oli ihan hyvin kunnes tuli aika lähteä ulos syömään. Ilmeisesti mun kiireiset askeleet ei sopineet Sarille, vaan se pakotti mut taas hiipimään sen vierellä millintarkasti edes takas käytäviä, niin kauan kunnes vauhti oli Sarille sopiva. Voi helvetti, nää on taas näitä millilleen juttuja...

Ja siitä kun päästiin hetken päästä ulos asti, jatkui sama pyöritys tarhassa. Mä en siis päässyt syömään ainakaan tuntiin, kun Sari pyöritti mua siinä tarhassa, jostain syystä se halus että mä siirtelen taka- ja etujalkojani sen haluamassa tahdissa oikealle ja vasemmalle. Mitä helvetin väliä sillä on missä mun jalat on ja milloin, päästäis nyt vaan mut syömään. Ainoa ilahduttava asia oli että Sarillekin tuli vähän hiki koska ihan heti en aikonut antaa periksi. Kyllä siinä mullekin tuli vähän lämmin, mutta tunnin päästä olimme kuulemma päässeet toivottuun lopputulokseen, ja vielä harjoittelimme paikallaan seisomista toisen tovin, ja siinä kun pääni laski alas ja ilme vähän pehmeni, sain vapautuksen!!!

Käsittämätöntä hevosen kiusaamista, miten kauan tuota Saria pitää oikein opettaa että se antaa mun olla kuningas???

Ai niin, tänään otetaan kuulemma jotain promokuvia, pääsette kohta niitä ihailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti