lauantai 11. toukokuuta 2013

Reeniä horot reeniä!

Mä niin nautin tästä päivästä, aurinko on paistanut koko päivän ja oon saanut seurata kun Omppu ja Mari on joutuneet treeneihin! Kyllä mieltä lämmittää kun näkee että toiset joutuu tekemään oikeen töitä. Pahaltahan ne näytti sen jälkeen, kummallakin on vielä vähän tota talvikarvaa (kun ei kuulemma vielä ilman sitä tarkene) ja treenin jälkeen ne joutui vielä vähän pesullekin, ei oo kyllä silkkisen näköinen karvoitus, kummallakaan...


Ja kuulin juuri, että en saa vapautusta työnteosta tänäänkään. Mun vuoro koittaa sit illemmalla, ettei oo niin paljon häiriötekijöitä. Kuulemma mun hallintalaitteissa on vielä vähän säätämistä, ennen kuin voidaan ratsastella huolettomasti ympäri Laitilaa... Tosin, ei mua haittaa nää iltavuorot, eilen oltiin tossa pellolla työskentelemässä iltakymmeneltä, ja kieltämättä ihan ok homma se oli, ei ollut enää niin kuuma, eikä ohi suhahdellut kaiken maailman traktoreita sun muuta, ja ne ärsyttävät linnutkin oli mennyt nukkumaan, ei tarvinnut sitä niiden liverrystä kuunnella! Älkää silti pelätkö, jos homma oli mun mielestä ok, se vaan tarkoittaa sitä että en laittanut hanttiin ihan niin paljon ku yleensä, ei sitä että työntekoa mitenkään erityisesti odottaisin, tänäänkään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti