lauantai 18. toukokuuta 2013

Oliks tää semmonen halpamatka?

Joopa joo, ihmettelin eilen kun illalla Sari puunas mua oikeen olan takaa, selvitti oikeen harjan ja hännänkin (se ei tee sitä hirveen usein) ja kaiken lisäks vielä laittoi kaviolakkaakin. Siis mitä ihme ponitallitouhua taas, Arskakin tuli siihen jo kyselemään. No kun tänään aamulla piti olla oriasemakeikka, ja sinne (eikä minnekään muuallekaan julkisuuteen) mennä tukka takussa ja kaviot mudassa. Niin.

No, aamu kun valkeni niin ilmeni että tämän aamun keikka siirtyy johonkin toiseen päivään. Vähän kyllä harmitti, mutta onneks pääsin pienimuotoiselle laidunlomalle puoleksi päiväksi.

Ihan ensimmäiseksi aidan sähköistys piti tarkistaa, ihan vaan varmuuden vuoksi...






Eipä toi kesätarha nyt mikään kummonen oo, mutta piisaa mulle, ainakin toistaiseksi.





Ja Sari oli luonnollisesti kamera valmiina räpsimään musta mahtavia kuvia, joissa mä sekoilen ja hypin pystyyn ja teen kaikkia mulle ominaisia muuvsseja. No, toisin kävi, mä söin ja piehtaroin, ja piehtaroin ja söin.




No ihan teidän mieliks otin päivän päätteeksi sentään muutamia juoksuaskeleitakin, jotta saatte vähän ihailla mun atleettista vartaloani.


Tervetuloa kesä ja loma, eli kesäloma!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti