lauantai 11. toukokuuta 2013

Meitä satelee jo taivaalta!

Moi!

Mutsi kertoi että se oli saanut jonkin verran julkisuutta tässä blogissa, joten me halutaan myös osamme! Ai ketkä me, no mutsin pikku lapsoset tietty!

Meillä oli mun veljen kanssa yks ilta mukava leikkituokio, jonka toi Sari tuli ikävästi keskeyttämään. Oltiin just hyppimässä hyllyltä toiselle, kun satulahuoneen ovi aukes ja mun veljellä meni pahasti askelmerkit sekaisin. Hätäpäissään se yritti hypätä Sarin päähän! No piru vie, Sari meni ja väisti ja mun broidi putos lattialle...

Mä olin hetken että "dude, what´s up?" mutta onneks se sai soperrettua että ei sattunu. Mä vähän pelästyin. Ei kyl voikaan sattua kun ei vertakaan näy.

Sari sai napattua musta vaan yhden kuvan, kun en oo ihan sinut sen kanssa vielä. Mutta huomaatteko aikamoista yhdennäköisyyttä mutsin kanssa?






Me lähdettiin broidin kaa vetämään ton photoshootin jälkeen, arvattavasta syystä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti