maanantai 21. syyskuuta 2015

Sunnuntaisutinoita

Sunnuntaina täällä oli jotenkin todella paljon touhua ja tohinoita, mua alkoi ihan ramasemaan kun sitä kaikkea tohinaa jouduin katselemaan.

Aamulla ensin naapurin pikkutyttö tuli hevostelemaan, luulin jo joutuvani maastomopoksi mutta ei, tällä kertaa Ransu sai kunnian kantaa tätä kallisarvoista lastia selässään. Maastoon ne lähti ja aika pitkään olivat reissussa. Pikkutyttö sanoi kyllä että "Valmetilla oli kivempi ratsastaa kun se kävelee hitaammin".
Vihdoinkin joku osaa arvostaa mun maasto-ominaisuuksia!!!

Tämän jälkeen meille tuli jotain tyyppejä, ja sit Sari lähti Eidan kanssa maastoon kävelylle. Niiden perässä hiippaili joku äijä kameran kanssa, nähtävästi räpsi jotain paparazzikuvia. Sen jälkeen otettiin Lemmystä rakennekuvat ja sit ne raahas vielä mutkin kesken kaiken siihen keskelle pihaa patsastelemaan. Mua ei siis kiinnostanut poseeraaminen yhtään, kerran käänsin korvat eteenpäin mutta se sai riittää. Saas nähdä millaisia näistä kuvista tuli, meitsi nyt näyttää hyvältä vaikka säkki päässä, mutta tosta Lemmystä en niinkään tiedä...

Jotenkin sitä hulinaa riitti iltaan asti, mä olin ihan poikki kun pääsin vihdoin sisälle nukkumaan.

Toivottavasti tästä viikosta tulee rauhallisempi...

Ransun maastoselfie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti