maanantai 7. syyskuuta 2015

Ei tullut kesämorsianta tänä vuonna

Tää oli kyllä paskin kesä miesmuistiin.

Alkukesä oli niin kylmä että noi muijat ei vaan lämmenny, ja kun vihdoinkin alkoi ilmat lämpeemään, ei niitä vaan enää kiinnostanut.

Mä oon hurmannut niitä koko kesän, joka ikinen päivä, mutta aivan turhaan. Kerran tosin kävi niin että Ransu olis lähtenyt mun kanssa heti makuukammariin, mutta kun just sitä mä en silloin heruttanut, vaan tietty Eidaa. Eida luonnollisesti vaan ajatteli syömistä just silloin, joten sekin yritys kuivui kokoon. Perkele, ensi kesän on syytä olla helvetin lämmin ihan ensi hetkistä alkaen että saadaan edes jotain vipinää aikaiseksi.

Tässä olis nyt kuitenkin yks videolle kaapattu herutusyritys, kuten huomaatte, naapuritarhan Ransu kusi hunajaa ja Eida ei edes kattonut kunnolla mua päin...


Eli tälle tilalle ei synny ensi kesänä raskeveovarsoja, ja jos syntyy, niin sit on tapahtunut neitseellinen tiinehtyminen josta mä en tiedä mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti