sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Pikkupojat ihan pihalla

Eilen puunattiin sit sitä Niiloa, pestiin jalat ja häntä ja tietenkään siitä nöyryyttävästä tilanteesta ei saatu kuvia, jotta olisitte päässeet nauramaan kun isoa miestä kiillotetaan! No, pääasia että mä näin ja nautin joka hetkestä!
Tosimiehiä ei veden kanssa lutrata, sanon mä!

Kun Niilo oli puunattu, se pääsi laitumelle hetkeksi syömään ja Lemmyhän sille otettiin sinne kaveriksi. Lemmyn matka laitumelle kesti kohtalaisen kauan, kun sen piti jäädä jokaisen tamman kohdalle elvistelemään. Sillä tuntuu heräävän toi seksuaalisuus aika paljon aikaisemmin kuin Niilolla, joka ei kaksivuotiaana tajunnut vielä naisista mitään. Että alkaakohan tässä olla Lemmy enemmän uhka kuin Niilo?

Vihdoinkin se Lemmykin sinne laitumelle saatiin, ja sit Sari otti niistä vähän kuvia. Ajatus oli että Niilosta saadaan hyvät kuvat kun aurinko paistaa ja hevonen kiiltää, mutta yllättäen linssin valtasi Lemmy. No, katellaan sit sen pärstää:



Tässä liikutaan silleen ratsumaisesti "ylämäkeen" Ei kuulemma ollenkaan huono asia työhevosrodun edustajalle.







Niilo keskittyi olennaiseen, muutamaa painihetkeä lukuunottamatta.
Näin meni nämä kuvaussessiot, Niilon piti olla pääosassa mutta juniorihan useimmissa kuvissa näyttää kikkailevan.

Sit kun mä pääsen tänään laitumelle, voin luvata että kaikki kuvat on vaan musta, sillä mä hallitsen omaa laiduntani, sinne ei pääse edes pikkulinnut mun kanssa samaan aikaan!

Valmetin ylivaltaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti