maanantai 25. elokuuta 2014

Pihatossa kuhisee

Pääsin tossa yks ilta maistamaan vähän pihattohevosen elämää. Suomenhevoset meni vähän aikaisemmin sisälle ja mä pääsin niiden pihattotarhaa tutkailemaan.

Eipä siinä mitään, ihan okei mesta. Tutkin aika tarkkaan jokaisen kiven, kannon ja nurkan, kunnes kuulin jotain ihme ininää...

No vittu, Vip siinä viereisessä tarhassa alkoi jotain inisemään, hehkutti että hänelläpä on täällä muija ja mulla ei.

Voi jumalauta.

Se on kyllä semmonen juttu että mulle ei vittuilla.

Mä sit näytin sille vähän muuvseja, ja raukka yritti jotain pomppia siinä mutta kyllä mua lähinnä nauratti ton läskin hyppelöt. Kyllä se vaan kuulkaa on niin että ori on ori ja ruuna nyt vaan on eunukki, eli mitäänsanomaton, turha kapistus.

Ensin pakolliset paskakasan haistelut...

...päällepaskomiset...

...ja lopputarkastus. Nyt tuoksuu hyvältä, voittajalta!
Sit se Vip alkoi jotain ulisemaan siinä aidalla...


You, talking to me???




Ei paljon kivet ja kannot haitannut menoa kun näytin Vipille närhen munat!

Uskoisin että nyt se on taas hetken hiljaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti