maanantai 25. elokuuta 2014

Mmm paskaa ja minä maistoin! Ja söin, ja söin, ja söin.

Tänään oli vaihteeksi päivä jolloin ei satanut, ainakaan mitenkään mainittavasti. Sitä juhlistettiin laiduntamalla, ja pääsin pienelle laitumelle heti kun toi VatipääVip oli laiduntanut siellä hetken.

Ja kuten varmasti tiedätte, meillä orihevosilla on aika tarkat rituaalit laitumelle mennessä. Ensin haistellaan kaikki, siis ihan kaikki, paskakasat, ja tarvittaessa paskotaan niiden päälle omat paskat ihan vaan että kenellekään ei jää epäselväksi kuka on kingi. Siinä kuluu kuulkaa paljon paskaa, että pidetään ne ruokamäärät sitten riitävän isoina, ettei paska lopu kesken!

No, näin mäkin aloitin tänään hommani, mutta heti toisen paskakasan kohdalla jäi haistelut kesken ja siirryin suoraan maisteluun! Siis en voi käsittää miten hyvää paskaa toi VatipääVip oli paskonut, mä olin ihan euforisessa tilassa ja maiskuttelin vaan menemään! Kattokaa vaikka:




Mums mums!









Siis miten hyvää tää paska voi oikeen olla???

Sari oli tietty ihan rikki, sanoi että mulla on varmaan mahassa tai suolistossa jotain vikaa, jostain koleista se selitti. Sit sanos että rupee syöttämään mulle piimää. Hyi helevetti, pidä piimäs, mä jatkan tätä paskan syöntiä!!!Jos se on näin herkkua, niin eihän se voi tehdä mun suolistolle muuta ku hyvää!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti