lauantai 26. heinäkuuta 2014

Suihkunraikkaana treeniin, normipäivä Eidalle

Tänään oli kyllä ikävin mahdollinen aamupäivä. Ensin mua (ja noita suomenhevosia) kidutettiin tallissa koko aamupäivä, jouduttiin syömään siis aamiainen sisällä. Sen jälkeen, kun vihdoin päästiin ulos, mut pestiin taas sillä inhottavalla vesiletkulla. Nyt mä kyllä näytin sille närhen munat, otin heti alussa letkunpään suuhun ja join ainakin 500 litraa sitä ihanan raikasta vettä.

En olis millään päästänyt irti, koska tottakai mä tajuun että heti kun päästän irti, Sari käyttää tilaisuuden törkeästi hyväksi ja pesee mut. No, tovi siinä meni, mut sit annoin periksi, sillä kun sitä tarkemmin miettii, ei se viilennys nyt niin ikävä asia olekaan, ainakaan näillä helteillä! Ja toisaalta, mä menen luonnollisesti heti piehtaroimaan kun pääsen tarhaan, joten se siitä pesusta!Ähäkutti!

Onneksi sain myös seurata kun Vip ja Eida saivat osakseen saman kohtelun, niin en ollut ihan ainoa kärsijä. Niitä suomenhevosia ei pesty kun niillä on päällä semmoset ihmeen jumpsuitit, niin ei kuulemma haluttu kastella niitä turhaan.

Mitä helvettiä, vaadin itsellenikin tuulipuvun päälle jos se on vaihtoehto näille toistuville vesikidutuksille!!!

Ei kuulemma ole tarve mua verhota spandexiin. Selvä, syrjintää. Tämä ei jää tähän.

Eida pääsi illalla vielä treeniin. Samalla tavalla kikkailivat tossa tarhassa kun viimeksikin. Nyt Sari oli ihan yksin, kuvia ei siis valitettavasti ole, mutta sivusta seuranneena voin kertoa että yhtä hyvältä se meno näytti kuin viimeksikin!

On se vaan ihana eukko se Eida. Mä vähän aidalla hörisin sille tsemppaavia sanoja, ja musta tuntuu että se suoriutui mun kannustusten vuoksi niin hyvin!

Mä oon semmonen henkinen valmentaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti