perjantai 19. huhtikuuta 2013

Vähän statistiikkaa ja kysymyksiä ja vastauksia

Otetaanpa tähän väliin pieni tilastokatsaus ja kysymyspatteristo blogiin liittyen.

No mistä se ajatus sitten lähti?
- No, kuten tiedätte, tosi monilla hevosilla on paljon sanottavaa, mutta tosi harva saa tilaisuuden lausua niitä julki. Toi Sari ajatteli ensin että olis varmaan ihan kiva että mun toinen omistaja, Saija, sais kans kohtalaisen reaaliajassa tietää mitä kaikkea mä oon Sarin pään menoks keksinyt ja siks ajatteli että tämmönen blogi olis varmaan oiva keino siihen. No eipä Sari tiennyt että mun sanottava on vähintäänkin julkaisukelvotonta lähes koko ajan, mutta no can do, tää on nyt julkista joten koittakaa kestää.

Miten sä sit lähti niin sensuroimattomalle linjalle?
- No, mulla on ollut tapana ilmaista itseäni todella avoimesti, ja tää blogi nyt vaan ilmentää sitä mun sanomaa, mitään sensuroimatta. Toi Sari vähän arastelee blogin suurempaa julkisuutta just tän mun suorasanaisuuden vuoksi, mutta pikku hiljaa se on oppinut vaan kirjoittamaan mun ajatukset sen enempää niitä kyseenalaistamatta ja tuotoksen näätte nyt sit tässä!

Onko elämässäsi mitään asiaa joka ei kestä julkisuutta, eli jota ei julkaista?
- No, oon pyytänyt ettei mun panokuvia julkaistais, ja toistaiseksi tää on pitänyt, mutta ikinä ei tiedä... Toisaalta, mulla on ainakin Laitilan mahtavin mela, joten ei kai sen julkaisu toisaalta niin kauheeta voi olla. Toi Sari on kyllä välillä vähän turhan monissa tilanteissa sen kameran kanssa, joten tarkkana saa olla ettei blogiin eksy kuvia joita en olis sinne halunnut päästää.

Hyödytkö sä tästä blogista jotenkin taloudellisesti?
- Niinhän sitä luulis, ja se voisikin kuulemma olla mahdollista, mutta on olemassa jotkut yleiset blogikäyttäytymissäännöt... Kuulemma kaikki tienaamismahdollisuus blogin kautta hälveni siinä kohtaa kun ensimmäisen kerran mainitsin sanan vagina. Ja sehän oli lähestulkoon ensimmäisissä postauksissa se, että ei, en hyödy sit yhtään mitenkään.

Mitä mieltä noi muut tilan hevoset on sun omasta blogista?
- No, täydellisessä maailmassa Valmetin blogissa puhuttaisiin vaan ja ainoastaan Valmetista, mutta kun noi nyt tossa vieläkin näyttää keikkuvan ja aina välillä kärttää että heidänkin asioista vois mainita, niin suon niille aina silloin tällöin puheenvuoroja. Mut pidetään nyt kuitenkin mielessä että tässä kaupungissa on vaan yks sheriffi, ja se oon mä! Kiitos JVG että sain lainata tota lainii!!!

Mikä on blogin tilastotilanne tällä hetkellä?
- No, at the moment blogia on luettu  1316 kertaa, siinä on 62 postausta ja rekisteröityneitä lukijoita on 1 (kiitos möykky05) ja kommentteja on annettu 2 (kiitos Satu).

Ja jatkuuko tämä lukijoiden kidutus vielä pitkäänkin?
- No kyllä se jatkuu, kato tätä ei oo kenenkään pakko lukea, aika monissa tietokoneissa on oikeassa yläkulmassa semmonen punainen rasti, jota painamalla pääsee tästäkin kiusallisesta tilanteesta pois!

Valmet kiittää ja kuittaa, the story continues...










2 kommenttia:

  1. Empä ollut edes huomannut olevani ainoa :D Musta tämä on ihana blogi ja ennen kaikkea hevoset upeita :):) Joten kiitos vain kirjoittajalle!!! Jonain päivänä tämäkin "täti" (27v:)) vielä tahtoo omistaa tuollaisen isomman sorttisen kylmäverisen :D

    VastaaPoista
  2. Kaks rekisteröitynyttä lukijaa! Mä joskus ettisin tota lukijaksalkamiskohtaa mutten huomannu sitä. Nyt huomasin! Nyt luen ihan julkisesti!

    VastaaPoista