perjantai 26. huhtikuuta 2013

Tasan ei käy onnen lahjat

Olin taas eilen syystäkin huolissani, kun Sari tuli normaalia aikaisemmin töistä kotiin ja ensitöikseen otti mut sisälle, keskellä kirkasta päivää. Siinä tovin odoteltuani selvisi syykin, nimittäin eläinkääkärihän sieltä tulla tallusti.

Voi ei, mitä nyt tapahtuu??? En ehtinyt edes kissaa sanoa, kun oli jo tuikattu huumeet suoneen ja mä olin siis ihan hirrrrrweeen humalassa. Ei saatana, älkää nyt tehkö mitään peruuttamatonta...

Hämärästi muistan että eläinlääkäri kiskoi mun pippelistä, tunki sinne jotain vanupuikkoja ja otti jotain ihme näytteitä. Siis käsittämätöntä yksityisyyden loukkaamista. Luojan kiitos Sari ei ehtinyt ottaa siitä tilanteesta kuvia, olis ollu siis hiukan noloa. Sen ronkkimisen jälkeen soviteltiin päähän vielä suunavaajaa, joka luonnollisesti oli liian pieni, mutta jollain jatkopaloilla se saatiin sopivaksi ja katsottiin mun suuhun. Ei kuulemma ollu mitään raspattavaa, luojan kiitos.
Ja kaiken kruunas rokote, jonka jälkeen sain ottaa rauhassa lukua.

En jaksanut edes isotella Niilolle, joka tuli myös talliin rokotettavaksi, mä olin siis niin poissa tästä maailmasta.

Hetki siinä meni ennen ku tokenin, ja pääsin karsinaan syömään, tossa on kuva musta kun olin vielä hämärän rajamailla.





Tän kuvan jälkeen piristyin kyllä huomattavasti, kun huomasin että Niilo on vallannut mun tarhan ja isotteli siinä portilla kun mä jouduin olemaan sisällä. Siis jumalauta, eikö se nulikka tajua että mä oon kingi! Hypin karsinassa pystyyn ainakin 20 kertaa, pari kertaa meinasin jopa lyödä pääni kattoon, ja se Niilo vaan jatkoi sitä aidalla ilkkumista. Voin kertoa että vitutti, pysyis vaan omilla kulmillaan saatana.

Tossa on nyt kuitenkin siitä Niilosta kuvia, harmi ettei Sari ehtinyt harjata sitä ennen, on meinaan aika epäedustavan näköinen. Mun kuvia ei oteta ellei turkki kiillä ja tukka oo hyvin, on sen verran tarkka tää mun julkisuuskuva!

Mosh


Takaveto päälle ja menoks


Tässä on menossa joku venytys

tai isottelu vesiastialle...

Notkea kuin rautakanki

Kattokaa noita sen vuohiskarvoja, ne elää ihan omaa elämäänsä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti