keskiviikko 3. syyskuuta 2014

...and the winner is...

the flying meatball.

Niin juuri, kuulitte oikein. Vip voitti taistelun takalaitumen herruudesta. Tilanne oli säälittävän rauhallinen jo heti maanantaiaamuna, siellä äijät söi samasta kasasta heinää ja näin että ne jopa rapsuttelivat toisiaan.

You call that a fight????

En oikein osaa sanoa olenko pettyneempi siitä että Vip voitti vai siitä että Niilo luovutti niin nopeasti. Täytyy varmaan oikein listata molempien taliaivojen huonot ja huonot puolet:

Vip
- liian itsevarma
- liian lihava
- kerjää aina rapsutuksia
- notkuu välillä mun muijien kanssa
- aina uhittelemassa mulle

On sillä Vipillä yks hyväkin puoli, se että se on ruuna. Eli käytännössä tarpeeton yksilö rodunjatkamisen kannalta.

Niilo
- liian rauhallisen itsevarma
- liian iso
- liian "mamin pikku mussukka"
- liian herkkä kaikille muutoksille
- ei enää alistu mun edessä

Hyvä puoli on se että se ei sentään saa notkua mun muijien kanssa, kun on ori. Joten siinä taas yksi huonokin puoli lisää, ollessaan ori se saattaa olla ihan potentiaalinen yksilö rodunjatkamisen kannalta.

Voi perkele, en kyllä osaa valita puoliani tässä taistossa. Toisaalta, tarvitseeko mun sillä he, oriit, ruunat ja tammatkin elävät kuitenkin mun, herraisoherran, valtakunnassa, noudattavat lukemaani lakia ja tietävät varmasti että minulla on se viimeinen sana.

T. Kaivolan kuningas, Valmet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti